Pozycjonowanie – jak wybrać najlepszą agencję SEO?

0
180
Pozycjonowanie - jak wybrać najlepszą agencję SEO?

Każdy przedsiębiorca marzy tym, by zdobywać nowych klientów. Niestety konkurencja w niektórych branżach jest bardzo duża i osiągnięcie tego celu bywa trudne. Bez dodatkowych działań marketingowych cel ten może być prawie niemożliwy do osiągnięcia. Jeśli więc zależy nam na tym, by potencjalny klient szybko znalazł nasz produkt lub usługę zastanówmy się nad wykorzystaniem pozycjonowania.

Czym jest SEO?

SEO – pozycjonowanie to wszystkie działania mające na celu zwiększenie widoczności naszej strony WWW w wyszukiwarkach. Co ważne optymalizacje mają doprowadzić do wyświetlania się w tak zwanym TOP 10 wyników organicznych. Cały proces może potrwać nawet kilka tygodni i najlepiej rozpocząć go od audytu SEO. Pozwoli on bowiem ocenić co musimy poprawić, jakie błędy popełnialiśmy do tej pory i czy nasza strona jest dostosowana do użytkownika. Z całą tą wiedzą możemy zabrać się do pracy. Samodzielne działanie jednak może okazać się nie wystarczające i najlepiej jest skorzystać z usług profesjonalnej agencji.

Najlepsza agencja SEO, to…

Na rynku znajdziemy mnóstwo agencji, które zajmują się tematyką pozycjonowania. Zanim podejmiemy decyzję o współpracy z którąkolwiek z nich powinniśmy sprawdzić kilka ważnych kwestii. Pierwszą z nich jest oczywiście doświadczenie. W tym wypadku wystarczy poprosić o opis dotychczasowych osiągnięć. Jeśli agencja obsługiwała już kogoś z naszej branży – tym lepiej. Będziemy mogli sprawdzić jak radzą sobie z daną kwestią.

Nie zapomnijmy także o sprawdzeniu opinii. Pamiętajmy, że powierzamy agencji naszą stronę WWW, a pośrednio także wpływ na zwiększenie sprzedaży. Jeśli z opinii wynika, że z pracownikami danej firmy ciężko się skontaktować, nie odbierają telefonów i nie odpowiadają na maile – oszczędźmy sobie nerwów i poszukajmy innej agencji.

Wiele osób wybierając agencję SEO kieruje się jej… bliskością. Oczywiście rozwój Internetu pozwala nam na współpracę z osobami na drugim końcu globu, jednak nadal wszyscy cenimy sobie spotkania twarzą w twarz, podczas których można ustalić najważniejsze kwestie dotyczące współpracy. Dużo łatwiej będzie nam spotkać się z przedstawicielem firmy, która stacjonuje w tym samym mieście niż jechać setki kilometrów do innej miejscowości. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here