Poziom kształcenia od zera

0
1916
Poziom kształcenia od zera

W każdym państwie siłą napędową jest społeczeństwo, tak i idąc tym torem siłą napędową szkoły są uczniowie. Tak samo jak rząd powinien dbać i liczyć się ze zdanie społeczeństwa, tak samo ważni są uczniowie w szkole i dyrekcja wraz z gronem pedagogicznym powinni przede wszystkim dbać o dobro i bezpieczeństwo uczniów. Zakres obowiązków i materiałów wymaganych do przyswojenia, powinien odpowiadać wiekowi i umiejętnościom uczniów. W nauczaniu początkowym ważne jest aby dzieci nauczyły się podstawowych funkcji życia społecznego, to jest dbanie o higienę nie tylko osobistą, pracy w zespole oraz okazywania uczuć w sposób cywilizowany. Na dalszych szczeblach nauczania uczymy się różnorodnych form komunikacji, czyli pisma odpowiedniej wymowy oraz czytania. Zaczynamy od poznawania liter, po czym powoli składa się je w sylaby, słowa a na końcu pełne zdania. Wchodzi też nauka cyferek, po czym zaczyna się dodawanie i odejmowanie. Są to najprostsze czynności jakie powinniśmy wykonywać na początku nauczania w okresie przedszkola i klasy 1. W kolejnych klasach poznajemy co raz to bardziej zaawansowane dziedziny nauki. Poprzez zagłębianie w język ojczysty, poznawanie nowych zagadnień z matematyki oraz dokonywanie odkryć w otaczającym nas świecie – mowa tu o przyrodzie. Z roku na rok nasza wiedza staje się co raz to głębsza, poznajemy nasze zainteresowania i staramy się je rozwijać. Dochodzi również nauka języków obcych, niezbędnych do funkcjonowania w czasach dzisiejszych na rynku pracy. Z roku na rok poziom kształcenia wzrasta i stawiane są większe wymagania. Dzieci w najmłodszych klasach stawiane są przed wyborem kół zainteresowań, mimo iż w tym wieku nie jesteśmy w stanie poznać swojego hobby. Uważam że, edukacja na tym poziomie jest bardzo rozwinięta.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here